Pomoc techniczna
i usługi posprzedażowe
Pomoc techniczna
i usługi posprzedażowe
W trakcie eksploatacji naszych pomp ewentualne problemy techniczne w pierwszej kolejności wyjaśnia Twoja firma instalacyjna.
W przypadku awarii prosimy o kontakt ze swoim instalatorem.
WAŻNE!
Przy zgłaszaniu awarii konieczne jest przesłanie logów (zapisu danych z pamięci regulatora) za okres obejmujący awarię.
Regulator przechowuje dane z ostatnich 48 godzin, dlatego log należy zapisać nie później niż 48 godzin od momentu wystąpienia awarii.
Sposób postępowania przy zapisie danych jest opisany w instrukcji obsługi regulatora (rozdział „Serwis”, sekcja „Pamięć danych”).
Gdyby kontakt z Twoim instalatorem był z jakichś względów utrudniony, skorzystaj z poniższego formularza serwisowego.
Nasz dział serwisu zweryfikuje Twoje zapytanie i udzieli pomocy.
DZIAŁ
SERWISU
Telefon: +48 61 830 21 21
E-mail: serwis@alphainnotec.pl